niedziela, 8 lipca 2012

Różności.

Dziś trochę rzeczy które udało mi się ostatnio natworzyć.

Różowo - biała bransoletka z kwiatkami. 
Właścicielka podobno zadowolona :)

Niebieskie kolczyki - gwiazdki.

Perełkowy breloczek - gronko. 

Bransoletka niebiesko - fioletowa. Na żywo kolory są bardziej żywe.

Bransoletka wykonana za zamówienie, trochę sznurka i koralików. Znalazł sie też guzik. :)

Biało - błękitne kolczyki.

Ciekawe kolczyki z wiszącymi łańcuszkami.

Kolejne gwiazdkowe kolczyki, tym razem różowo - białe.

Tęczowe kolczyki...

...oraz pasująca do nich tęczowa bransoletka na nogę. :)

Na dziś to już wszystko, odezwe się niedługo :)


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Po pierwsze moja droga to zawsze twierdzisz iż odezwiesz się niedługo a zazwyczaj to "niedługo" trwa tydzień z hakiem. Ogólnie wszystko piękne oprócz tego gównianego breloczka który totalnie nie jest w moim guście. Zacne natomiast są owe tęczowe kolczyki które zapewne znakomicie komponowałyby się z moją skromną osobą i podkreślały moją prawdziwą orientację. Chętnie dokonam zakupu owych markowych dzieł Twych zwinnych paluszków, oczywiście łącznie z bransoletką. Doda uroku mej zgrabnej łydce.
Oby tak dalej, kiski, lovki ;*

Dasanda pisze...

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) najbardziej spodobała mi się bransoletka niebiesko-fioletowa, ponieważ bardzo lubie te kolory i ten ryp bransoletek, jednak w moim przypadku to ciężko bo mam uczulenie na niesrebrne rzeczy (choć czasem nawet i na srebro mam uczulenie - nie wiem dlaczego). Ale tęczowa biżuteria też ma swój duży urok :)
Pozdrawiam gorąco i życzę dalszych twórczych dni :)